1. Ce site utilise des cookies. En continuant à utiliser ce site, vous acceptez l'utilisation des cookies. En savoir plus.
  2. Bonjour tout le monde ! Veillez consulter la Politique de forum pour comprendre nos règles, Merci a vous !
    Rejeter la notice

Webservice change connection

Discussion dans 'Base de donnés & HFSQL' créé par Jackson, Déc 23, 2020.

  1. Jackson

    Jackson Member

    Inscrit:
    Jan 19, 2018
    Messages:
    50
    J'aime reçus:
    19
    Hello to all.

    I it possible to change connection to database and folders to opened/started webservice.
    Eample, to access to another client database, so I can get data from mobile device.

    I start webservice and make connection and hchangedir() to first database.
    User then change company from list and I do hchangedir () to another folder. I was also try with hchangeconnection () .
    httpGet call procedure, folders are changed, hnbrec() return correct number of records when I still in this procedure, but when I call another procedure to get clients I get data from first connected database and folders.

    Maybe I missed something ?
     
    Tags:
  2. WX1331

    WX1331 Well-Known Member
    MEMBRE WX DUMP TEAM

    Inscrit:
    Jan 1, 2018
    Messages:
    610
    J'aime reçus:
    670
    Bonjour TLM

    Regarde de coté d'aide (Help) :

    Bonjour visiteur, Merci de vous Inscrire ou de vous connectez pour voir les liens!

     
  3. Jackson

    Jackson Member

    Inscrit:
    Jan 19, 2018
    Messages:
    50
    J'aime reçus:
    19

    Bonjour visiteur, Merci de vous Inscrire ou de vous connectez pour voir les liens!


    Thank you for your answer, but If you read my question you will se hChangeDir() "HSubstRep()" already used.
    Problem solved !
    Changed call and parameters to every single web service procedure.
     

Partager cette page

Chargement...