1. Ce site utilise des cookies. En continuant à utiliser ce site, vous acceptez l'utilisation des cookies. En savoir plus.
  2. Bonjour tout le monde ! Veillez consulter la Politique de forum pour comprendre nos règles, Merci a vous !
    Rejeter la notice

WD How extract pages from a pdf file

Discussion dans 'Windev' créé par DirkPitt, Avr 8, 2019.

  1. DirkPitt

    DirkPitt Member

    Inscrit:
    Jan 8, 2018
    Messages:
    59
    J'aime reçus:
    16
    Hello to all

    I have a big pdf file that contains about 9 pages per person.
    I need to extract the range of pages (1-9, 10-18, etc etc) from the whole pdf and this is quite easy using the "pdfExtractPage" function that produce an image that i store in hidden image control.
    I then have 9 images that contains the pages extracted, and i want to merge these images in a new single pdf file.
    I was trying the "idestination (iGenericPDF, sPdfOutput) to set the output file, but how to pass each image as they were single pdf page?
    Do i need to create a "report" with a big image control inside or is there another way to sort this problem??
    Tips and trick are appreciated.. :)
    Thanks in advance
    Dirk
     
    Tags:
  2. khaliassas

    khaliassas Active Member

    Inscrit:
    Mar 4, 2019
    Messages:
    446
    J'aime reçus:
    142
    si t u as toujours le même nombre de page tu peut faire un etat avec 9 champs images.
    et tu fait iimprimeetat ...
    cuopler avec un idestination tu dois pouvoi avoir ton doc pdf avec les 9 pages
     
    DirkPitt apprécie ceci.
  3. Krys

    Krys New Member

    Inscrit:
    Avr 15, 2018
    Messages:
    15
    J'aime reçus:
    15
    Bonjour Dirkpitt,
    n'est-il pas plus simple de piloter un logiciel tel que Split&Merge en ligne de commande?
     
    DirkPitt apprécie ceci.

Partager cette page

Chargement...